Obsah čísla

  • 054 – IKONY BUDOUCNOSTI – Od McLarenu MP4-12C z roku 2011, přes Audi A1 quattro, V12 Vantage až k současnému BMW M2 Competition. Jde o docela různorodou smečku aut, nás ale zajímalo, jestli by to mohly být jednoho dne ikony.
  • 068 – FERRARI F8 TRIBUTO – Model F8 Tributo je tu. S motorem z Ferrari Pista je připraven postavit se úchvatnému 720S od McLarenu. Má díky nejnovější elektronické magii dost síly k tomu, aby pokořil to nejlepší z Velké Británie?
  • 080 – OKRUHOVÍ HŘEBCI – Věděli jste, že existují ještě drsnější provedení modelu 488, než je Pista? Ale můžete s nimi jezdit jen na okruhu. Vyzkoušeli jsme závoďáky Ferrari v podobě verzí GT3 a Challenge.
  • 092 – ZPÁTKY V ČERNÉM – Když se Mercedes-AMG C 63 S naposledy pokusil ohrozit BMW M4 ve verzi Competition, dostal slušně naloženo. Může jeho nejnovější verze tento souboj zvrátit a přetáhnout vítězství na svou stranu?
  • 102 – SMÍŠENÉ POCITY – Tři auta navržená italskými karosárnami a poháněná americkými osmiválci, a přesto každé oplývá svým jedinečným charakterem. Mark Dixon srovnal různé přístupy k tvorbě GT od De Tomasa, Isa a Jensenu.
  • 114 – FORD MUSTANG GULF OIL HERITAGE EDITION – Legendární závodní vůz Fordu z Le Mans inspiroval speciální dealerskou edici s výkonem 820 koní.
  • 116 – OKRUHOVÉ HRÁTKY – Akcí, které voní adrenalinem a nabízejí o něco víc než 150 nudných kilometrů, je čím dál méně. O to větší nadšení dokáže způsobit řádění s novou Suprou (a nejen s ní) na okruhu Slovakiaring.
  • 121 – TEST PNEUMATIK 2019 – Konkurence na trhu sportovních pneumatik stále roste a evo se každý rok snaží najít ty nejlepší, které se dají koupi.

DRIVEN

  • 018 – FORD FOCUS ST
  • 024 – BMW ALPINA XD3
  • 028 – NISSAN GT-R NISMO
  • 034 – KIA STINGER GT420
  • 036 – BENTLEY CONTINENTAL GT V8
  • 041 – JAGUAR XE P300 AWD
  • 042 – MINI JCW CLUBMAN
  • 044 – RANGE ROVER EVOQUE P250 AWD
  • 047 – LEXUS UX 250H E-FOUR F-SPORT
  • 048 – DS3 CROSSBACK
  • 049 – SUBARU IMPREZA 1.6i
  • 050 – TOYOTA YARIS GR-SPORT
  • 052 – RENAULT MÉGANE R.S. TROPHY